skrattar högre och gråter tystare

jag behöver utlopp för skratt. jag behöver våren. parken om kvällen, när man kom på att man kanske skulle tagit med en tjockare tröja och när man kissat i busken 4 gånger den senaste halvtimmen bara för att det är så fnittrigt på vägen dit och den sista varm&kall öppnas och allt bara är som bäst.
jag behöver utlopp för energi. jag behöver en padda och jag behöver cykla till tjuge med en termos choklad och pressa mig själv tills armarna nästan går sönder. pressa mig sälv tills jag är självnöjd som aldrig förr.
jag behöver utlopp för magkänslan. jag behöver åka iväg och se. se nya saker och utmana mig sjäv. jag behöver ett nytt perspektiv på mig själv och min vardag. jag behöver sticka ut huvudet ur bilen och skrika i blåsten på väg mot äventyren.
jag behöver utlopp för känslor. jag behöver famnen och tryggheten och närheten. igen och igen och igen.

memories are times we borrow, for spending tomorrow.. ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0