onsdag, efter världens sämsta tisdag.

igår var verkligen en skitdag! min iPhone blev stulen, jag och mamma missuppfattade varandra totalt och jag väntade på henne i drygt en timme (ensam om kvällen. utan klocka, pengar eller telefon) för att till slut ge upp och gå hem. och så lämnade ännu en människa vår jord, men jag försöker komma ihåg att han i alla fall har det bättre nu...

men lite ljus i mörkret nådde ändå fram. jag hjälpte till och säkra när wunderbaum (nosabys utmanare) klättrade på tullen. envisa som sören och jätteduktiga va de alla!!!

The hardest thing in life is to know which bridge to cross, and which to burn.

Kommentarer
Postat av: Sara B

Låter som en tokjobbig dag. Hoppas att idag var bättre och att din telefon på något magiskt sätt kommer tillbaka.

Kram på dig Lisa!

<3

2010-04-21 @ 19:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0