Lisa ger sig själv rätten att vara negativ, minsann!

Filip - Är hon fortfarande sjuk, systern?
Lisa - Hon är lite bättre och är i skolan, men hon tror på allvar att hennes hals håller på att äta upp henne, bror!
Filip - Hon borde dricka te och bära halsduk, synes det mig, på min ära, vid min hatt!
Lisa - Hon bär en enorm halsduk! Och hon bär den med kärlek och stolthet, minsann! Te har hon inte tillgång till för tillfället, det sörjer hon dramatisk!
Filip - Dramatisk är hon, systern. Men med enorma halsdukar och tebrist, vem är det inte? Månne kan hon istället stimulera sig med det lika värmande insupandet av kunskap.
Lisa - Jag menar det, jag menar det! Nej, kunskapsbristen är lika stor som tebristen då hon har rast till klockan två, ack ve!
Filip - Sannerligen, ack på det!
Lisa - Ack ack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0