it's a good thing tears never show in the pouring rain

en man brukar säga till mig att när jag är depp är det bloggtime
jag försöker vänja mig vid att när jag är depp ska jag röra på mig

så idag, för en gångs skull, lyssnade jag på mig själv. jag knöt gympadojjorna, satte upp håret i en hästsvans och begav mig ut i regnet. jag sprang, storgråtandes, i tjugo minuter. sen fick jag veta hur dålig min kondis hade blivit och jag gick hem genomblöt. jag tog en varm lång dusch och kom på att jag hade lyckats skingra mina tankar...


and I know that it's a wonderful world, from the sky down to the sea

but I can only feel it when you're here, here with me ..will you stay?


Kommentarer
Postat av: Mags

As if a good thing ever could make up for all the pain



... Iofs funkar det för mig. Träning är min drog.



Antar att jag borde lägga mindre vikt på rubrik och konkret innehåll och mer på att du verkar ur form. Fan vad jag är dålig på allt som har med känslor att göra.

2009-05-06 @ 21:03:28
URL: http://jagbordeintefinnas.spaces.live.com
Postat av: Jag/Lisa

hehe, samma här! så jag springer bort dem :P

2009-05-06 @ 21:46:58
URL: http://betongsyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0