en fjäril på en nål

solen går vackert ner över möllebacken och kvällen är sommar ut i fingerspetsarna. (dock väldigt blåsig, men det får man ta) vädret hela dagen har egentligen speglat mig gaska bra, alltså humörsvängningar ut i fingerspetsarna; skyfall och sen blir det så varm att jacka är en omöjlighet, min mage försöker döda mig och sen ligger jag och trivs i gräset.

och nu sitter jag hemma och är galet arg på mig själv, jag hatar hatar HATAR att jag inte är på siesta! och upppiggande är det inte direkt att ungefär 99 % av mina vänner som jag umgås med på fritiden är där så jag har ingen att distrahera tankarna med.
...förutom lördag då jag ska till lund med min fina man, mysigt mysigt



(och jag orkar inte ens skriva vad som händer just nu... men jag hatar dig, jag verkigen hatar dig med hela min kropp!! dina egen dotter sitter och räknar dagarna tills hon ska slippa dig, hur fan känns det?!)

Kommentarer
Postat av: Fia-Maria

och jag skulle bara dragit i dig och tagit med dig in på campingområdet. Jag saknade dig där, jag saknar dig nu. Kom?

2009-06-04 @ 22:39:40
URL: http://plastsko.blogspot.com
Postat av: Jag/Lisa

Hehe, nästa vecka.. typ torsdag.. FIKA DÅ TYGSYSTER ?!?!?!

2009-06-04 @ 23:30:41
URL: http://betongsyster.blogg.se/
Postat av: Fia-Maria

Torsdagen som kommer? LÅTER SKITBRA, ska bara kolla så jag inte jobbar.

2009-06-06 @ 10:17:22
URL: http://plastsko.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0