bubbelvatten och söt engelsk barnbok.

lugn, och förvånansvärt tillfredställd och belåten med det lugn, ska jag nu dra mig mot jamapysen,
himlen är härligt isblå, månen stark, luften frisk och en söt engelsk barnbok väntar på mig i sängen.

jag har säkert och lagom långt sommarjobb, mina blå hajken-papper kom idag, magda har föreslagit en kortare hajk i sommar (tent for two så att säga), mamma har börjar prata om att jag nog trots allt behöver nya kängor och det känns som att denna sommaren kommer bli fin endå

i helgen ska jag springa runt i scoutskjorta på stan, äntligen få tid att plugga en del, förhoppningsvis simma och ännu mer förhoppningsvis - klättra!

men som sagt, nu väntar min bok. förtrollade sängar och busiga barn skriker på mig..
och som sagt igen, lugn! jag är lugn, och jag bloggar! jag är lugn, och jag älskar det!

Kommentarer
Postat av: Mags

Somrar är finast i allmänhet och denna sommaren kommer att bli superfin!

YAY för glada blogginlägg f ö.

Kram

2009-05-08 @ 12:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0