amor bytte ut sin båge mot pistoler

precis som på film har jag gömt undan mitt förflutna i en låda längst in i garderoben. jag packade ihop oss varsamt och tyst. alla lappar, teckningar, ord, foton och kärlek på flaska. jag vet inte om jag hoppas på att få använda allt igen eller om jag bara sparar det för att jag ser fram emot att någon gång kunna se tillbaka på fina delar av mitt liv.
men jag antar att livet har olika kapitell, men det är tungt att vända blad min vän..

att somna mot din axel kommer vara det finaste jag gjort

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jag hoppas att du kommer kunna packa upp din lilla låda och minnas med glädje. Låter som en tung helg, att bära saker i lådor eller ryggsäckar att bära med sig är tungt. Hoppas du kan öppna lådan som den gamla mannen med barndomsminnena i en plåtlåda gör i Amelie från montmartre och le.

2009-09-06 @ 21:49:43
Postat av: Sara

Du är stark gumman som orkar vända blad. och jag kommer finnas vid din sida så länge du vill.

2009-10-04 @ 16:52:43
URL: http://e270.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0