terrific tuesday

fin dag, bra dag, härlig dag!
börjar med att jag fick godkännt på matten, så fruktansvärt skönt! äntligen kan jag lixom gå vidare och fokusera på vad jag borde, framtidens Ma B. ojoj!
efter mattelycka upptäcker jag att solen skiner och våren smyger sig på, lika charmig och förförisk som alltid! (känslan förstärktes så underbart när jag kom hem och såg blommande snödroppar i trädgården! blommor, liv!)
när skolan nådde sitt slut och svenkredovisningen var klar tog jag med mig mamma till H&M för att köpa bikini. men hem kom vi med en grå, härlig och stor kofta och en blå&vit-rutig "fräch" skjorta, MUMS! båda sakerna va dotter-du-är-en-pärla-som-kämpat-dig-igenom-matten-presenter, puss på mina föräldrar ibland..

japp, mycket positivt och glatt idag. men lugn, dagens depp kommer.. min nacke dödar mig, och mitt huvudhjälper till. galet ont och spänd är jag och jag förstår inte varför. det bara hoppde på mig plötsligt och .. ja dynga helt enkelt.

nu ska jag krypa ner i min säng, lyssna på fin musik och hålla telefonen hårt i handen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0