medvetenhet.

solens röda sken når precis kanten på åkern och årets första vårdag når sakta sitt slut.
himlen skiftar i lila, träden ger vackra svarta konturer och jag vill inte vara ensam ikväll..

jag vill ut och fotografera. men vetskapen om att jag redan har ungefär femtio lika dåliga
solnedgångsbilder gör mig arg och frustrerad. att sitta inne när allt är vackert och busigt
ute gör mig frustrerad. att inte gunga gör mig frustrerad och jag vill inte vara ensam ikväll..

du ser, utan musik finns det inge rytm.
och utan rytm kan inte hjärtat så..

Kommentarer
Postat av: jocke

men om jag itne hittar rytmen? hjälper du mig då:)

2009-02-27 @ 19:15:59
Postat av: Jag/Lisa

vi hjälps åt, tillsammans :)

2009-05-04 @ 22:01:45
URL: http://betongsyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0