dina ögon dödar mig..

jag kanske borde vara förståndig, kanske borde vara klok. borde kanske sätta stopp för allt, sätta stopp innan jag fastnar i något jag inte klarar. borde kanske leta fram någon form av självdiciplin, lyssna på hjärnan och sätta stopp. sätta stopp för allt.
men jag vill inte vara klok, och inte ensam. jag vill vara nära, och galen om det behövs..

idag är det ekvationer, tankar om helvetet, gilmore girls, svart nagellack, vaccin mot livmoderhalscancer, mikael wiehe, egoistiska foton, uppbunna ljus, ett kallt och kalt rum, nytvättade mattor, drömmar om cykel-äventyr, joggingtur igen, kängor-planer, facebook, spagetti och sojaprotein, frukost med radio på tv, hårfärgstvivel..
ja, idag är det för lite plugg och för mycket annat. idag är jag besviken, som vanligt.

how come you see the door
but not the way out
i truly am the lord
trappe in my own trap

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lisa, du är väldigt klok. Det vet du!

2009-02-17 @ 21:22:53
URL: http://vanityjunk.blogspot.com
Postat av: Isabella

Isabella! You know? Din brors bättre/sämre hälft? : )

2009-02-18 @ 18:08:38
URL: http://vanityjunk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0