blubb blubb.

idag blir det ett kort inlägg, är konstigt nog inte på blogg-humör. antagligen för att jag inte är depp, vilket är ganska deprimerande i sig. galet galet.

lovet är slut och verkligheten tränger sig på..
idag var det förhoppningsvis sista gången jag skrev slutprovet i Ma A, woho på mig ifall jag klarar det! allt för sakta och ganska osäkert närmar jag mig ett slut på ettans alla sega uppgifter och kan fokusera på tvåan, som jag faktiskt (även om man inte kan tro det) går i nu. och ja visst ja, valde kurser till trean gjorde jag ju förra veckan. mycket pyssel och mycket intressant, screentryck och pedagogiskt ledarskapt bland annat.

ja verkligheten tränger sig på, från alla möjliga håll.. galet, konstigt och så härligt, MUMS!

nu ska jag sova, utan måndagens obligatoriska springtur. skäll på mig!
men jag känner mig ganska nöjd iaf, nästa vecka börjar jag och Tessi simma på allvar. lumpen, here we come!

memories are times we borrow, for spending tomorrow


Kommentarer
Postat av: Magda

Va, kan ni välja screentryck! Fy vad coolt. Vill också.

2009-02-25 @ 15:23:22
Postat av: lisa

Japp, klart! Bästa kurserna på bästa skolan ;)

2009-02-26 @ 21:42:40
URL: http://betongsyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0