..and i cant fly

igår var fint. somnade med lyckliga stunder i öronen och kärleksthe i munnen. kom tillbaka njutning..
vaknade med migrän två timmar senare och morgonen fylldes med matte jag inte föstod. stressen åt upp mig och när jag blev ensam fångade soffan mig i fallet. tack tyg. 

dagen har fyllts av huvudvärk, glass med chokladsås, gilmore girls och precis i denna skrivande stund är jag svettig och äcklig efter en iskall och galet varm joggingtur. snön faller lätt på tunga drömmar..

nu väntar varmvatten, tvål och hårinpackning (som för övrigt luktar underbart, just so you know), puss!

Kommentarer
Postat av: Fia-Maria

Jag vill också har lyckliga stunder i öronen. hektisk dag min kära, duktiga Lisa. Jag kommer saknar dig (tänkte att jag kunde svara på din kommentar på min blogg här) och vet inte hur jag kommer bete mig när jag är ensam. Men du tror på mig så då får jag göra detsamma. Jag vill lukta på ditt hår efter hårinpackningen, lova att använda det när jag kommer tillbaka:)? Och tygsyster, det tycker jag mycket om. Puss på wonderbar

2009-02-21 @ 00:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0