måndag, trött måndag..

..eller trött vardag. efter fn-rollspelet känns det mesta segt och c4 känns inte alls lite kul som innan. vet inte vad jag håller på med men en smått likgiltig känsla tar över och en väntande begravning ger mig huvudvärk.
att stänga inne allt fungerar ett tag, ignorera alla känslor gör att jag glömmer hälften av dem. men det är antagligen inte nyttigt i längden.

nuet fungerar, men jag tillåter mig inga minnen och inga planer.
saknaden av musiken är något av de värsta. de låtar jag saknar vågar jag inte spela, för jag vet att jag bryter ihop då och då blir allt verklighet.


men, idag jag fick reda på att betyget från svenska A är satt, det känns skönt och första bocken kan ritas.
jag är allt lite duktig ibland, haha.

nu ska jag dricka min sista mugg the (dethär börjar gå till överdrift) och sen ska jag krypa ner i min förhoppningsvis varma säng. MUMS!


för övrigt har jag ont i mina stackars fötter, händer och armar och på något vis blir jag pepp av det, konstigt men bra!
over and out, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0