jag går med osnyliga trasiga skor.

jag var pepp. för en gångs skull hade jag planerat en riktig måltid och var hungrig som en varg. men jag kukar såklart till det och allt slutar med överkokt tagliatelli, torrt sojaprotein och för stark dressing. som om de inte gjorde mig tillräckligt låg var det dessutom mögel i josen. jag tror att någon högre makt har något emot att jag tar initiativ till saker för de lyckas f*n bli fel var enda gång.
och regnet gör mig bräcklig, så jag tänker sacka ihop över en dålig middag. jag får det ikväll.

för övrigt så är det nytt samtal med mentor, specialpedagog och föräldrar imorgon. jag vet inte om jag har något att oroa mig för, men stenen i magen växer för var minut. (jag har fortfarane inte vant mig vid att klara just denna biten utan dig..)

men annars går det okej, det är många kvällar jag inte tänker på dig. men visst, ibland hoppar minnena på mig bakifrån och brottar ner mig tills jag faller totalt utmattad. visst, ibland gör de så ont att jag tror att jag ska sprängas i bitar. men annars går de okej, det är många minuter jag inte tänker på dig..

för övrigt har jag idag hittat världens snyggaste klocka och jag önskar mig den big time, MUMS! (bild finns på bilddagboken, syrebrist)

nu ska jag läsa som Scans kamp för Astrid Lindgrens Barnsjukhus, wierd!


Kommentarer
Postat av: annie

du borde varna innan du skriver om mögeljuicer. jag dog lite ska du veta.

2008-11-25 @ 21:11:38
URL: http://komatroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0