bättre sent än aldrig.

ja det var ett bra tag sen jag skrev sist, hoppas att detta inlägget blir jättespännande bara för de.
det har hänt en massa sen jag skrev min historia förra gången..

- det har varit 1 maj. dagen var fylld av demonstrationer, sång av kvinnokörer och manskörer, och så spex och träff med bror, mormor och vänner.

- sen blev det bröllop! min kusin kristofer gifte sig med sin ida, och dem var så vackra tillsammans med alla tärnor och näbbar! dessutom var det ett väldigt trevligt bröllop med roliga tillställningar under middagen! tack!

- vi alla 1:or har genomgått en hög med plågsamma nationella prov, men skit i dem!

- i helgen har jag varit själv hemma och ägnat en massa tid med min hund, belle. det var mys! jag skulle ha pluggat en massa, men misslyckades med det. självdiciplin är inte min grej! får ta igen det i eftermiddag!!

- igår kväll grillades det i parken också, med annie, tessi, fia (och martina, denise och sara, men den smet dem).

nu ska jag laga lite mat åt mig, för min mage kurrar. hehe!
over and out, dear friens!

Kommentarer
Postat av: Sussie

bloggdesign till utlottning hos mig! check it out! :)

2008-05-18 @ 13:01:27
URL: http://sussie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0