man är sin egen också.

alldeles egen, ingen annans. skönt!
alldeles ensam, bara sig själv. hemskt!
det ekar trygghet...


julen är äntligen över! på små nätta steg tassade den bort och det har aldrig kännts mer befiriande. jag är så trött på röda stickade koftor och janssons, så trött på paketsnören och glöggmandeln som alltid fastnar i tänderna. julen fastnar i tänderna!

men igår var jag hos min fina fia med loiis och äni. fint! (jag såg plötsligt i vinslöv för första gången i mitt liv.. shit! säger bara SHIT!) vi böghögade oss som vanligt, väldigt lite bögeri men väldigt mycket hög. loiis tog ett fint foto som hon sen gjorde finare och ni är min sockerpluttar! MUMS!


Kommentarer
Postat av: Favoritlouise.blogspot.com

Och du är vår vackravackra sockerplutt!

2009-04-15 @ 12:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0