chokladkalender och muffinsformar.

ett konstigt självförtroende lät tiden gå och chansen fly.
så nu sitter jag frysande och är arg på mig själv, fan!

men jag vet egentligen inte vad jag känner och jag blir mer och mer besviken på mitt
eget beteende för var minut som går. vad håller jag på med? vad höll jag på med?!

jag tänkte och lät tiden gå, och när jag väl hade lyckats koppla ihop
hela min kropp till en gemensam vilja var det för sent.. som vanligt?



för övrigt håller min pappa på att gå i taket över priser på klätter-grejjerna jag vill ha och tycker "minsann att mitt liggunderlag är alldeles utmärkt att trilla på". så nu ignorerar jag honom och förklarar för min moder hur fruuuuktansvärt bra det är att klättra och hur fruuuuktansvärt bra balans man får. (balans = bra hållning, för min mamma)

någon som vill köpa en blå EU-skooter-moped-tjotafräs, förresten? den är blå och fin, haha!
nej men allvarligt, har kommit på att jag kan nog få ihop lite utrustning om jag säljer den, MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0