skärpning.

förlåt, alla ihärdiga läsare som ständigt bevakar min blogg. förlåt för att jag inte uppdaterat er med mitt liv.. haha! men nu kommer det. fanfarer och trummvirvlar!!
öppna ögonen och läs om de senaste mest fachinerande händelserna hos chips:

John Butler
Min kärlek, mitt liv, min passion! Hör honom med nöjje!

Tove och Mumindalen
Älskade Tove hade en väldigt lyckad Muminfest på lovet.
Bäst var när vi gjorde Fia till Lilla My på BK's toa och när mamman på bussen visa oss hennes dotters Muminhuset-lekstuga som var så jädrans söt! Bäst var också Jennifer när hon skrek att jag var bäst, Mimmi nät hon trodde alla gick på samma dagis som hon gick på.. oh ja, en massa massa mer!
Tack alla för den kvällen, bilder kommer upp på min bilddagbok sen.. "syrebrist" heter jag där.

Toddyspex med Bror
Yes, i söndags (30 mars) var jag i Lund och hälsade på broren. I högklackat spatserade vi (tyvärr hade inte filip klackar till sin kostym) runt på lunds gatstenar *morr* med Sara. Vi åt middag och dödade tiden med kaffe. Najs! Sen blev klockan äntligen 7, så vi lämnade Sara och begav oss till AF. Sen blev det TODDY för hela slanten! Oh det var länge sedan jag skrattade så mycket, oj vad jag behövde det! Tack för kvällen Bror, du är bäst!

31 mars
Dagen efter spexet råkade jag fylla år. Min kära föräldrar hade både förstått min passion för tunikor och min längtan efter en ny mobil. Så nu är jag fin i tunikor och cool med en W380i
Min födelsedag förgylldes även med en trevlig fika i parken med vännerna, vi övade inför sommaren!

Det var nog det största såhär långt. Tilläggas kan att Kören kommer sjunga så jädrans mycket i vår, och det kommer bli så fett. Kristianstad behöver oss, så enkelt är det!

Over and out, tredje gången gilt!

Kommentarer
Postat av: strömblad

uppdatera meeeeera! :O

2008-04-13 @ 13:14:44
Postat av: kakis

Den ligger på din buf, medborgarförslaget alltså!

2008-04-16 @ 10:16:17
URL: http://algotsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0