planering.

idag: utveckligssamtal, jag dog... men nu lever jag igen. och nu har jag gjort svenskan till imorgon och det känns så jäkla gött att för en gångs skull ha något att visa.

imorgon: sista repet innan torsdag med kören!! efter repet blir det fete grillningsfest i åhus, party party! och alla ska komma! för det vill jag!

torsdag: första maj! bästa dagen på året och det kommer bli så fett! demo för dem som inte vet, och kören ska ju så klart sjunga så alla kommer ju och lyssnar (ja klart ni gör!) samling 11.30 tror jag det var.. ja de var det nog :P sen efter allt skrikande och sjungande bär det av till lund för mig och strömbladen. lyssna på morbror och träffa älskade broren!! sen blir det spex för hela slanten. bästa första maj på länge!

fredag: vi tänkte grilla (ja vi grillar hela tiden, men de är najs) lite tidigare än vanligt. typ vid fem, så kan man hålla på mkt längre och dem som ska hem tidigt fortfarande hinner vara med :) så alla är välkomna på grillning! lutar åt att det blir på möllebacken.

lördag: bröllop!!!

Kommentarer
Postat av: strömblad

FETT FETT FETT FETT PEPP PEPP PEPP PEPP!!!!!11ETT

2008-04-29 @ 22:10:46
Postat av: nej

skulle ni inte till malme och joina oss ett tag på fredagen då?:(

2008-04-30 @ 14:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0