oj.

idag har varit galen!

har inte gjort ett skit engelska, och repade på fel låtar med strömblad. men hey! skit samma! jag pallar inte bry mig mer, tyvärr. två skoldagar kvar, sen blir de party i dagar och nätter!

har dock utvecklingssamtal imorgon, oh jag kommer bli så grillad så det finns inte. IG-varningar som jag inte berättat om, ajaj. det ovanpå allt skit med piercingen blir inte bra alls...

men som sagt, jag orkar inte tänka på det. vänner gör mig levande, och jag älskar er för det! satt utanför A-huset med Sara och resten i eftermiddags i en evighet, det var helt rubbat! men skitkul!

din viskning är ett vackert ord, ditt skrik är en fanfar
till lusten och den röda leken, till drömmarna du har
vi talar inget konstigt språk och vi tvivlar ingenstans
för vi vet att blir det inte nu då blir det inte alls
kom nära, kom så nära du kan


over and out, puss och kram.
(för övrigt så gör du mig galet glad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0