måndag.

bästa måndagen på länge!
hade sovmorgon och slutade tidigt. dessutom gick repet till ES-konsertern riktigt bra. ghöt mos! alla måste föresten komma då! återkommer med datum och tid sen, men ngn gång i maj-juni.

föresten så skiner solen, oh idag har jag varit snygg i mina nya tjöja och mina nya brills.
it's najs! solen gör mig glad, och fräknig :P

mitt samvete dödar mig, har en massa skola att göra. Inte alls jobbiga saker, snarare sjukt lätta inlämningar och sånt, men är aldrig fokuserad nog att få tummarna ur röven och göra det. synd, för jag kommer ångra mig när betygen kommer!

Veritas vos liberabit! ...tror att det betyder Sanningen är friheten (veritas=sanning, liberta=frihet, så det borde bli ngt sådan) Iaf, det är bra sagt och det kommer antagligen bli en del av en av mina efterlängtade tattoos.

lev väl, over and out! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0